Blir ingen fotboll för mig idag...

God eftermiddag på er! eller nästan god kväll, det är ju mörkt ute ;)
Kom nästan hem precis har bara hunnit äta lite! Var så sjukt hungrig :O var ju meningen att jag skulle iväg och träna fotboll nu vid halv 6 men nej det fick jag inte göra. För en viss person vid namn LINN ANDERSSON behövde hjälp med matten som vi har prov på imorgon. Så eftersom jag är så snäll så ska jag hjälpa henne med det, vi jobbade så sjukt bra igår!
För att jag gör det så ska hon göra en sak med mig och det är att vi ska ut och springa ist för fotboll! :) så jag hoppas hon dyker upp snart så vi kan börja idag! :) Sen får frida komma när vi är klara så hon inte stör oss allt för mycket i vårt arbete ;)
.
Förövrigt så har dagen varit helt okeey, fick tillbaka ett svenska prov som jag är sjukt nöjd med! :D Sen hade vi en rolig engelska lektion för en gångs skull!
.
puss:*
vilka super roliga timmar vi har framför oss! (y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0