Vindsurfing! :)

Heeejsan :)
Klarade kemi provet ganska bra tror jag! även svenska redovisningen gick helt okeey! resten av dagen rullade på bra och kom typ precis hem från skolan. Loggade in på min hotmail och märkte att jag fått ett mail angående vindsurfingen som jag har valt, i samband med gymnasiet. Ska dit på tisdag och onsdag, så får väl se då hur det går. Men det verkar väldigt roligt. bara jag hinner med både fotboll, vindsurfing och skolan.
Ska ta och gå ut en sväng i det fina vädret och sen käka lite innan jag beger mig till rolfstorp för att kolla fotboll med Emelie! :)
tofta mot srg, ganska spännande ändå! Kan själv inte vara med för jag har vart väldigt förlyld och haft ont i halsen. Eftersom jag har haft ont under fötterna när jag spelat så vilar jag dom lite nu när jag ändå är förkyld :)
Men ska dra ut lite nu! känner att en promenad inte hade vart så fel! :)

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0