Torsdag :)

Hejsan! :)
Dagen har vart ganska bra. började med att jennifer väckte mig halv 7 för hon var tvungen att klomma till skällinge och kunde inte komma hit på något annat sätt en med sin pappa! men vi låg och snackade till 8, då vi gick upp och käkade frukost, sen fixa oss inför cykeldagen! Det var lite små jobbigt men gick ganska bra! Kom hem igen vid kvart över 11 och då käkade jag och Jennifer lite. Efter det blev det film och sen kom emelie, vi kolla klart på filmen och sen en till innan Jennifer skulle med bussen! Sen fixade jag mig inför match och drog iväg på det! Gick inte så bra vi förlora, men jag är iaf mer nöjd med min insats idag än tidigare.
Kom typ precis hem och nu ska jag slänga mig soffan och glo på tv! :) <3
Blir sängen tidigt idag känner jag! Imon blir det först skola sen drar vi iväg med klassen på hemlig resa :)

puss :*



mina fina cykelvänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0