Match på gång! :D

Tjeeeeeeeenare!
Kom precis hem från skolan och sitter och väntar på mat just nu, är svin hungrig eftersom jag inte ätit på hela dagen typ :S
Skolan var helt okeey! hade först tyska nationellt prov vilket gick mkt bra och vår lärare sa att jag fått mvg för hon rättade det direkt. Svenskan och Engelskan var ganska slapp och sen hade vi syslöjd ist för musik för musikläraren var sjuk. Sista lektionen var det idrott, då skulle vi springa slingan på tid och det fick jag reda på precis innan och blev ganska sur! men det gick la helt okeey, kom i mål med en ganska bra tid (y
När jag käkat blir det átt åka iväg för att spela min första match på ett och ett halvt år! AS TAGGAD! ska bli sjukt roligt, hoppas bara det går bra för mig nu med!

Berättade ju aldrig om måndagen igår som jag skulle! men den spenderdes iaf med Emelie, molly och Bredgaard. Vi åkte till tvååker och kollade när Johan spelade fotbollsmatch ;) det var skoj och dom vann med 5-1 tror jag det var. Sen körde vi vidare till donken för Bredgaard skulle tvunget dit :p kom hem igen vid halv 11 och när jag var på väg in snubblade jag på uppfarten och slog upp båda händerna! klantigt Annie, KLANTIGT!

Nu ska jag gå och äta mammas bästa köttbullar och makaroner! :D

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0