Heeeeeeeeeeelg (y

Tjenixen! :D hur läget? Skolan idag var helt okeey, hade tyska nationellt igen. Men det gick rätt bra och jag är nöjd med min insats! :) slutade vid 5 över två och när jag kom hem stack jag och brorsan och köpte glass! :D Sen dess har jag typ bara slappat och träffat farmor:)
Emelie kom till mig för en stund sen, fast vi fick köra tillbaka till henne igen för hon glömde sin mobil! Så nu sitter jag vid hennes data och bloggar, dels för att jag väntar på henne, men även för att vårat INTERNET HAR KRASCHAT :(
Nu ska vi snart köra hem till mig igen och så ska jag käka lite sen blir det nog tv en stund med henne innan vi drar ut och kollar vad som händer i skällinge CITY! :)

puss :*

bara för att jag älskar min lilla tjej! <3

Kommentarer
Postat av: Emelie Johansson

Älskar dig världens bästa ! <3

2011-05-07 @ 13:32:29
URL: http://emeliiiejoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0