1 maj! :)

Heeeeey! :D hur läget idag, någon bakis? ;) själv mår jag jätte bra, dock lite trött! men kvällen igår var lugn och vi var hemma hos kristian rätt tidigt! var ute vid buahamn och träffade lite folk, det var ganska segt ch mycket kallt, men det funkade! Låg och snacka lite i telefon innan jag och emelie somnade men var sjukt trött så somna typ med en gång! :)
Idag händer nog inte så mycket förens ikv då jag ska kolla fotbollsmatch, tofta spelar! ska bli kul och se laget och hur dom spelar. Borde plugga lite nu med, men alla vet ju hur tråkigt det är och hur svårt det är att ta tag i....

kan ju iaf lägga upp lite snygga blider från i fredags när vi hade spex-foto i skolan! riktigt roligt och vad var vi? jo vikingar! :D
Eftersom det är så dålig bloggning av mig så kan jag berätta om fredagen med! var med Emelie, Björn, Bäckis, Johan, Filip och Christian. Vi spela lite fotboll och sen var vi även i rolfstorp uppe på något högt berg! trodde jag skulle slå ihjäl mig när jag började gå upp för den branta stigen. Vi satt iaf där en stund och tittade ut över Rolfstorp. Riktigt fint pch mysigt var det. Sen drog vill tbx till skällinge där det inte hände så mkt så jag stack hem och kollade film, innan jag somnade! :)




helklass! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0