Ont i huvudet!

Kvällen har vart bra först var jag ute och spranfg och sen fortsatte jag vara med emelie, måste säga att vi är inte så bra på plugga xD men skoj hade vi iaf! min bror kommer hem och så började vi ha krig med body butter med han! och sen ska han spela fotboll med en prydnadssak och när han kastar den till emelie och hon tar imot den och ska kasta tillbaka så tar jag den och då puttar simon in mig i väggen så jag flyger en halv meter :O jag frågar han vad fan han håller på med, så säger han bara nej domaren kan ju inte bara ta bollen sådär :o så nu har jag lite ont i huvudet och armen, men jag fick iaf emelie coh simon till att skratta :)
men ska ta och hoppa in i duschen nu!

puss :*

Kommentarer
Postat av: Emelie Johansson

haha Simon gjorde min kväll!

uscha vad jag kommer få IG på provet imon ;o <3

2011-03-07 @ 21:43:41
URL: http://emeliiiejoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0