Nu väntar branäs!

Heeej! nu är jag taaaaggad! :D
kom hem från skolan för en stund sen. Dagen har vart bra och jag är nöjd med insatsen på mitt engelska prov! Och nu har jag precis käkat jätte goda våfflor! :D
sitter och kollar i h&m katalogen och har precis sagt till mamma vad hon ska beställa! ska börja packa snart och fixa allt inför resan! känns inte som vi ska åka nu, för man har typ gått och väntat på det här jätte länge! ska bli riktigt skoj! En dålig sak eller jag vet inte om det är skoj eller inte men vi missar nians dans :(
Men nu måste jag börja packa så jag hinner bli klar idag! ;)

puss:*

här kommer lite bilder från idag när jag jolin och emelie lekt med kameran!





våra fötter :O





det får bli den sista, men dom här bilderna och många mer har gjort vår dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0