Måndag 7/3-11

Hejsan! :D
Dagen har vart bra, ganska slapp faktiakt, först hade vi elevensval där jag har idrott och idag hade vi fotboll. Sen var det NO och efter det mat! eftermiddagen på måndagar går alltid fort. Då har vi först engelska och idag fick vi tillbaka boken om mig själv, är faktiskt riktigt nöjd :D sen var det svensak och efter det syslöjd, där jag fixat och klippt ut alla delar till mina jeans shorts jag ska göra :) Kom hem för en stund sen och ska sätta mig med lite läxor nu sen kanske emelie kommer hit en stund! (y och ikv blir det löpning igen! ;)

Tänkte lägga ut lite mer bilder från fjällen nu med!

puss :*








det får bli sista bilden för nu! har många fler bilder som kommer ut nån annan dag, tar några i taget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0