God morgon!

Heeej på er!
Kan börja med att säga att kvällen igår va mysig vi va i malins stuga, jag hon och frida! där satt vi och snacka till typ ett då gick vi och la oss! riktigt mysigt och man kan ju säga att vi hade en del att snacka om!
Fick gå upp vid halv åtta idag för frida skulle på körkortskurs! jag åkte hem vid åtta och gick och la mig i soffan och sov en stund! :) har vaknat nu och ätit lite, så tänkte börja städa mitt rum som ser för jävligt ut! men vi hörs nog i eftermiddag! ska nog en sväng till ge-kås i eftermiddag med, min bror va där igår och så bad jag han om en ny mascara och han sa visst det kan jag köpa! när jag sen ringer han så säger han nej jag hitta ingen! då sa jag du kunde ju frågat! till svar får jag nej det skulle vart pinsamt och lite bögit! xD haha, så nu får jag åka dit själv!
men ska börja städa nu!

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0