En dag kvar!

Hejsan! :D
Det har inte blivit nått bloggnade för mig idag för jag har inte vart hemma på hela dagen! först var det skola, helt okeey jag kände att jag fick gjort det jag borde innan klassen drar iväg! (y efter skolan åkte vi till syrran och där har jag vart hela eftermiddagen! åhh vad lilla wilma har vuxit!
Träffade även min söta lilla mormor med, var väldigt länge sen jag träffa hon!
kom precis hem och tänkte nu sätta mig och läsa igenom det sista inför engelska provet imon! och det blir även sista dagen i skolan innan vid drar! jiiippi! :D

puss :*

kommer lite bilder från igår när jag hade kameran i skolan! ;)








lite bilder från idag!





det får bli den sista för idag!

Kommentarer
Postat av: sofie

Fina bilder :)

2011-03-22 @ 20:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0