Emelie Johansson.

Har inte så mkt för mig just nu och då kom jag på den bästa idén att jag ska skriva om min bästa vän Emelie Johansson och hur vi träffades, vad vi brukar hitta på och massa roliga saker som hänt oss :)

Kan börja med att säga att vi träffades nog första gången i fyran femman eller nått, men vi snacka nästan inget då. Sen när vi började sexan och vi var där började vi prata mer och jag började va med rolfstorpstjejerna när vi va där. Sen blev det bara så att jag och emelie träffades mer. När även skällinge/rolfstorps fotbollslag slog ihop med Valinge hamnade vi även i samma lag, och då blev det att vi träffades där med. Sen en natt när vi va på läger i karl Gustav som jag så väl kommer ihåg, låg vi och snacka hela natten och den natten lärde vi känna varann ganska mycket mer och det var riktigt roligt! för då förstog jag vilken kanon tjej hon var och hur skoj jag skulle kunna ha med hon :) efter den natten har det bara blivit mer långa kvällen och nätter som vi legat och snackat.
När sjuan började visste jag inte hur det var mellan oss eftersom vi inte hade snackat under sommarlovet. Men när skolan väl började hamnade vi i samma klass 7b och det blev jätte roligt! vi var även rätt mkt med matilda i skolan men hemma var det mest vi två! sen gled vi ifrån matilda och började va mer med killarna i klassen. Vi va med varann imprincip varje helg och vi var så töntigt att vi stack till linbanan och åkte där i timmar! men skoj hade vi :D Sen gick tiden och vi blev bättre coh bättre kompisar. Min studsmatta har vi också väldigt många minnen från, alla snea volter och stuts vi tatt tillsammans där är minnen. Och nu i somras fick jag äntligen min underbar moped och det betydde att vi var mycket mer friare och kunde göra vad vi ville och det blev väldigt många långa mysiga/roliga/konstiga äventyr med den!
Vi fick en konstig idé i somras att bada med gummistövlar i sjön och vi packar ner det i väskan, men när vi väl kommer ner till sjön är det massa folk där så vi vill inte göra det! men man vet ju aldrig det kanske händer denna sommar ist! alla fester vi haft tillsammans har ju inte heller vart så dåliga och en gång kommer emelie med idén att göra norskjul och det har vi sen gjort nästan varje fest! det slutar alltid med att vi ligger ner och asgarvar. Tatt hand om varann när vi inte mått så bra har vi med gjort! haha(y
En sak som jag sett emelie göra som var ganska nyligen, det var när jag såg henne åka skidor för första gången. Eftersom hon aldrig gjort det så gick det som det gick. Hon trodde man kunde sitta i liften och sen trodde hon man vickade på rumpan, hhahah man kan inget annat säga att det såg riktigt skoj ut! :D vi har såklart massa mer saker som hänt oss men orkar inte skriva mer om det här nu!

Emelie är tjejen som gärna vill veta allt och är väldigt envis, men hon är även den som lyssnar om man har nått att säga och hon stöttar och finns alltid för mig! <3
Känner ingen som är lik hon, den underbara tjej som alltid är glad och skrattar minst 10 ggr per dag. Det bästa av allt vi bråkar inte, jag hatar när man hela tiden ska behöva bråka och sen bli vänner! känns inte som en vän man kan lita på. Vi tar en diskussion och sen ger den ena upp för att vi inte orkar bry oss. Hoppas även i fortsättningen att vi kommer hålla ihop! detta är verkligen en vän jag aldrig vill förlora! vi ska snart börja gymnasiet och det kommer inte bli lätt att va ifrån varandra men jag hopaps vi fortsätter vara lika bra vänner även om vi går två olika linjer!
Förra året var inget toppen år för mig för jag mådde inte så bra, men emelie svek mig inte även om jag var jobbig och hon var jobbig mot mig som tjatade på mig! men jag blev bra och nu mår jag jätte bra och utan hennes hjälp hade jag inte funnits idag hon betyder så sjukt mycket för mig, kan inte beskriva med ord hur mycket det är!
Och jag älskar den tjejen så som hon är och den underbara själ hon har gör henne till världens bästa person! Kan verkligen lita på henne till 100%

puss på dig min lilla söta snygga gulliga Emelie johansson
älskar dig! :*

förstår er som inte orkar läsa detta men det var iaf mkt trevligt att skriva och minnas tillbaka allt skoj vi haft!







fy fan vilken bild :O









det blir den sista bilden! ily <3

Kommentarer
Postat av: Emelie Johansson

Gumman du är världsbäst, finns ingen som dig! Kan lita på dig till 100 % i alla lägen. Ångrar inte en sekund att jag lärt känna dig, älskar dig!

Då, nu och föralltid <3

2011-03-01 @ 21:33:19
URL: http://emeliiiejoohansson.blogg.se/
Postat av: Natalie

Jag läste allt och jag tyckte det var riktigt fint skrivit.

Ni två är jätte söta tillsammans!

2011-03-01 @ 22:01:55
URL: http://natalielovisamarkusson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tur att du har Emelie älskade syster!

2011-03-03 @ 14:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0