Branäs :)

Nu ska jga ta och bertätta om vår oförglömliga resa till Branäs med både bra och dåliga saker! Vi kom tillslut fram till Branäs på torsdagen efter allt som hänt, lite jobbiga saker! Vi gjorde oss klara och gick ut i backen, men jag märkte nästan direkt att min snowboard inte var så bra så jag och filip som också fått en dålig snowboard gick och bytade och sen  funkade det jätte bra! När kvällen kom gick vi till en restaurang och käkade tacobuffé! ;) efter det satt alla och snacka och spela spel hela kvällen! på fredagen hade vi jätte fint väder och jag åkte från 9 till halv 7 och blev ganska brun i ansiktet märkte jag sen på kvällen! När jag kom in och skulle börja klä av mig så kommer nån förälder ut och säger att några fått magsjuka :( jag hatar verkligen det så jag stack därifrån direkt och ner till undervåningen där jag sen sov! eftersom många var trötta och vissa fått magsjuka så låg dom och sov! jag och några till satt uppe och spela spel och hade riktigt skoj :D skratta hur mkt som helst! fick bara sovit två timmar den natten och sen ut och åka igen! kunde inte vara ute så länge innan jag med fått magsjuka ;( men det gick över väldigt snabbt :) den kvällen hade vi snowracer tävling men jag kolla bara på orka inte springa massa! men det var skoj ändå. Sen satt vi sjuklingar bara och kolla film och snacka resten av kvällen! På söndagen var alla ute i backen igen och åkte en stund innan vi hoppa på bussen för en 8 timmars lång hemresa! det gick bra och vi sjung och hade skoj i bussen! skrev även en väldigt fin låt till vår busschaufför! :D Nu orkar jag inte skriva mer! men det är oförgömligt iaf!

nu kommer alla bilder!





blir den sista bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0