Sommarlov! (y

ÄNTLIGEN!
NU har man äntligen gjort alla år på rolfstorp! Känns underbart att få sommarlov :D dagen var bra, och när jag kom hem fick jag presenter av mormor och pengar av mamma och pappa! TACK! Nu har jag precis käkat med mamma mormor sofie simon och wilma :) GLASS MED JORDGUBBAR och det är riktig sommar!
Ska börja packa lite saker som jag ska ha med till emelie idag, ska dit och ha våran lilla klassfest sen bär det av till stan och träffa allt annat roligt folk. Vi hoppas på en riktigt bra avslutning nu! (y











puss :*


Kommentarer
Postat av: Sofie

Och blommor av syrran ;) Inte illa att du hunnit me o blogga idag oxå! Jisses vilken tur att jag ska klippa mig imon, ser ju inte okej ut i håret!! Dax o satsa på lugg igen kanske eller va tycker du? Fint kort på dig o pyret! Hoppas du får en bra kväll! Kram

2011-06-15 @ 20:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0