Redan torsdag!

Som jag skrev igår har jag inte suttit vid datorn på flera dagar och därför har jag inte bloggat nått heller! den tiden har jag tillbringat på stranden, i stan och på jobbet. Men även hos Frida där vi kolalt massa skräckfilmer! haha har suttit hos henne 3 dagar i rad och kolalt skräckfilm och inatt sov jag, bäckis och filip över där med för vi orkade inte åka hem. Kom hem idag vid 12 och käkade lite, sen la jag mig på gräset och läste! Drog till jobbet vid två och kom hem för typ en halvtimme sen. Nu väntar jag på vännerna och så blir det en förhoppningsvis lika lyckad kväll som dom andra denna veckan.
Just får ju inte glömma att min systerdotter fyller ett år idag! tänk vad den tiden har gått fort! GRATTIS WILMA!

puss :*

älskade lilla tjej!

Kommentarer
Postat av: sofie

Hörde att den bilden va i tidningen idag! Vårat lilla busfö 1 år!

2011-06-30 @ 22:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0