Redan midsommar :O

Heeeejsan! :D
Nu är jag mega super glad! för jag är ledig i hela 5 dagar! (y och sen är det ju bara 4 dagar kvar tills jag fyller år ännu roligare!
kan inte förstå att det redan är midsommar igen känns inte som ett år har gått :O
Nu tillbaka till dagen som vart stressig. Började 7 och har stressat på jobbet hela dagen, har vart så sjukt mkt folk!
kom hem vid halv fyra och då skulle jag hjälpa mamma att städa så har gjort det tills nu! är verkligen helt slut just nu! behöver nog lite mat, sen hoppas jag på att jag pignar till! vill träffa Emelie idag eftersom jag inte gör det imon för då åker vi upp till våra kompisars stuga, lite tråkigt men ändå nödvändigt känns det som!
Nog om det, nu måste jag ha nått att äta!

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0