Onsdag :)

Heeey :D har inte hunnit blogga idag eller aa inte riktigt orkat! Vindsurfingen idag var svin skoj (y och det blir nog till att gå det i höst. När jag kom tbx till skolan efter det hade jag bara idrott sen sluta :) kom hem och var så sjukttrött jag somnade i soffan en timme. När jag vaknade såg jag hur fint väder det var ute så la mig och läste. Sen stack jag och träffade Jennifer som var hos bäckis med backe. I drog till sjön och bade och det var as varmt! :D stack sen tillbaka till bäckis sär jag vart hela kvällen, bob och lillen kom på besök en stund med :) kom typ precis hem och nu ska jag sova! Imon blir det sopa fotboll med klassen (y godnatt

Kommentarer
Postat av: Linnea w

har du badat för första gången i år då

2011-06-09 @ 07:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0