Härlig dag...

Hejsan!
Anledningen till att jag inte bloggade igår var att jag inte hade tid! Var med mina kusiner hela dagen och sen blev det träning! kom hem och duschade och slängde i mig lite mat. Sen kom Emelie och vi gick ut tog båten över till andra sidan sjön där matte, lillen och christian satt på en flotte och flöt. Var ute där en stund sen rodde vi hem igen och tog mopparna till donken, blev lite äventyr där innan vi slutligen kom tillbaka till skällinge och jag kröp ner i min underbara säng efter en lång dag!

Idag gick jag upp vid halv tio och fixade mig snabbt sen körde jag till jobbet. Har jobbat hela dagen vilket är så tråkigt när det vart så fint väder ute, men är nog bara att vänja sig! lär väl bli fler såna dagar i sommar. Kom hem igen vid halv åtta och då käkade jag grillat (y Satt och kolla fotboll en stund, sen ut coh möta brorsan i kubb.. vilket inte gick så bra dom första gångerna, men sen vann jag! Nu kom emelie hit, ska slappa sen ska jag sova...

puss :*



just det vi har fått massa små säta kattungar! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0