Godmorgon! :D

Godmorgon!
Haha får väl säga förlåt då syrran, för att jag är så glömsk så jag glömde att skriva det jag fått av henne men som ändå typ var det bästa för den boken är så sjukt bra! :D Tack älskade syster!

Tillbaka till dagen nu då! vakande för nån timme sen och har bara slappat, vilket jag tycker man ska få göra på sin födelsedag (y vet inte riktigt vad som händer idag, men jag ska iaf bli bjuden på god mat och så! sen ska jag säkert träffa Emelie med! Får ju passa på att vara med kompisar nu när man har lång ledigt! :)
Men ska fortsätta kolla lite andra avenyn nu innan jag går och fixar mig för dagen!

puss :*

Tar den här fina bilden som Natalie har gjort! (y <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0