Dåligt, dåligt, dåligt!

För det första har det vart lite dåligt med bloggningen både igår och idag och det beror på att jag inte haft igång datorn och sen jobbat en del. Men tänkte slänga in ett inlägg nu lite snabbt nu! Dagen har vart helt okeey men kvällen har vart den värsta på länge mkt dåligt. Jobbade till tre sen tillbringa jag lite tid med kusinerna och fiska lite. Vi försökte oss även på ett dopp i sjön men det gick inte så bra, va för kallt. Sen träffa jag Molly en stund innan Emelie kom. Ja efter det kom Natalie och Lizette! Sen gick allt åt helvete vi skulle vart vid sjön några stycken. Men det tog inte lång tid innan vi gick därifrån. Asså har aldrig vart med om en värre dag i mitt liv, detta är det värsta som kan hända en. Tur att det finns folk som bryr sig och ställer upp. Jag gör lite mer inlägg imon förhoppningsvis för är hemma mer då. Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Natalie Markusson

Har bett pappa ringa och kolla med min telefon när jag får tillbaka den.. verkar som jag får den ganska snart men vet inte.

du får din telefon direkt efter det.

2011-06-06 @ 11:00:33
URL: http://natalielovisamarkusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0