ursäkta för dålig bloggnig idag!

Heej! hur har dagen vart?
min dag har vart okeey skola som valigt vilket gör att man inte blogagr så mkt längre! :( vi hade ändå rätt slapp dag idag! ;) efter skolan tog jag bussen in till stan och mötte upp mamma! gick på stan en stund och hitta faktiskt lite kläder! (y köpte ett par jeans och jag har väldigt svårt att hitta jeans så det var kul, sen några trjöjor och en mascara också! ;) bilder kommer på det sen!
kom hem för en stund sen och har pluggat lite nu! sitter och väntar på att handbollen ska börja! svergie-chile! :)

bloggar mer sen då jag lägger upp bilder på kläderna!
vad jobbigt jag har fått hicka för andra gången idag! :/

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0