två underbara tjejer på väg! (y

heej på er snyggingar!
hur har dagen vart?
Min dag har vart bra vaknade ganska tidigt idag av en katt som kröp och gosade med mig! som jag sa igår så sov jag hos min syster! dom kom hem runt halv 2 så somnade väl vid 2 ;) idag har jag hjälpt till att måla i wilmas rum som blir vitt och lila! (y tror hon kommer gilla det :D sen slappat och gosat med wilma plutt! ;)
kom hem för en stund sen och ska fixa naglarna lite! sen fixa mig lite mer och snart kommer mina underbara tjejer Emelie och Natalie! :*

puss :*

får väl se hur det blir!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ganska tidigt?! Vad va klockan? Typ 10... Sovmorgon vill jag kalla det! Men du är den bästaste supernanny annie ändå ;)

2011-01-08 @ 22:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0