Lite dålig bloggning nu för tiden!

Måste säga att bloggingen inte är så bra nu för tiden! men det beror på att vi har så mkt i skolan och jag helt enkelt inte hinner starta datan förens på kvällen eller så har jag nått annat för mig :/
Men dagen har iaf vart ganska bra först skolan och det var helt okeey idag! efter skolan stack jag med molly hem sen åkte vi till affären och skulle köpa nått gott att äta! sen vidare mot jonna där stina och också var! vi käka lite coh sen plugga vi en del! men känns ändå inte som att svenskan fastnar i huvudet :/ vid sju tog vi på träningkläderna och dorg ut och sprang en timme! ganska härligt ändå! Har duschat och nu skajag läsa på lite på svenskan innan jag går och lägger mej!
känner att jag håller på att bli sjuk :( så måste vila upp mig så jag orkar med alla prov!

puss och godnatt! :*

kan ju säga att jag längtar en del till skidsemestern både med familjen och klassen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0