helg, helg och helg! :D:D

Hejj på er!
kom precis hem från farmor och farfar ;) har vart med min kusin och åkt skridskor och nu står hon och väntar på att jag bloggat klart! ;) ikv blird et nog vara med emelie oh vi får väl se vad om häder!

Igårkväll var faktiskt mkt skoj (y kollade handboll med emelie, bob och nordan! sen hem till emelie och äta lite innan vi drog till dom igen och kolla två filmer! sen vid halv 1 elelr nått drog vi ut och åkte epa! eftersom vi inte kom på nått att göra körde vi runt och till slut var i ganska långt bort och det slutade med att vi hade åkt ungefär 10-15 mil i den och vi var fyra pers så hade gasnka ont i ryggen när jag hoppa ut! men vi var hemma igen vid typ halv 5 eller nått och somnade vid 5! måste säga att vi hade ganska skoj ändå! ;D

ska dra och duscha nu och sen fixa mig lite! ;)

puss ;*

linnea :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0