första inlägget idag! :O

Hejj sorry för att jag inte bloggat idag!
dagen började med skola och det var fredag och rätt slappa lektioner! efter skolan stack jag hem till emelie med jolle! emelie stack ut och red så jag och jolin satt och ahde skoj med hennes data :D
När hon kom in bytte hon om och packa sen tog vi bussen in till stan och stack till frskis och svettis och gymma! det var rätt nice (y ska nog börja träna där men ska vänta med att köpa månades kort tills efter alla proven vi har nu är över!
När vi kom hem stack vi till pizzan och käka, kändes bra efter att man har vart och gymmat xD sen kom Bäckis, björn och christian dit så vi har vart med dom ikv och min bror! men nu är jag sjukt trött och hoppas på att få sova snart!
godnatt alla mina underbara!

puss :*

frida jag saknar dig! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0