Äntligen fredag!

HEEEEJ!
skolan var helt okeey idag! kul att emelie äntligen var frisk :*  måste säga att det är rätt slappt när tyska lärare bjuder på popcorn och man får kolla film! ;)
Efter skolan följde jag med amanda hem och det gjorde även jolin och sen kom gabbi också! ;D vi tog bussen in till stan och där mötte jag upp natalie! sen gick vi och kollade när amanda tog hål i läppen igen :P sen gick jag och natalie på stan ett tag och där hitta jag ett par byxor! bild på dom kommer om jag ska behålla dom :P efter stan stack jag och natalie hem till bäckis och där har jag vi vart och käkat och kollat tv, kan väl säga att det kunde slutat bättre.....
kom hem för en stund sen och ska snart packa ner lite saker som jag ska ha med mig imon! då ska jag, emelie och 5 killar i klassen dra och åka skidor och snowboard! får väl se hur det blir xD
men först blir det att se vem som åker ut let´s dance (y

puss :*


tror bara det är jag som vill ha mer snö och kallare! (y

Kommentarer
Postat av: Natalie

Mitt fel, förlåt.

2011-01-22 @ 11:12:10
URL: http://natalielovisamarkusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0