Underbar dag! :D

dagen har vart nice och är faktiskt överlevt alla åk :D kvällen har vart ganska slapp, har vart ute och kollat runt lite med linn :D sen när vi skulle hem kom jag på att det är inte så smart att jag bär filip hem xD men nu är jag ganska trött och ska hoppa i säng!
känns ganska bra att man kan blogga eftersom vi var så smarta att fixa nätverkssladd så jag kommer kunna uppdatera varje dag!
godnatt :)

puss :*


får bli en bild på emelie för att hon var så taskig och la ut massa fula bilder på mig!

Kommentarer
Postat av: Emelie Johansson

hahaha, dom var söta + att det var inte bara jag! Dom ligger inte på min fb iaf ;)

Älskar dig gumman <3

2011-02-22 @ 12:06:12
URL: http://emeliiiejoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0