sportlov! (y

Äntligen sportlov! vad ska ni hitta på under lovet?
själv ska man på skidsemester och det ska bli underbart!
Hej på er förresten :) dagen har vart bra och slapp! har inte gjort så mkt sen jag kom hem! bara packat lite ;/ det är sjukt tråkigt att packa verkligen!
skulle bloggat för en stund sen men så fastnade jag vid teven, en Wallander film ;D den var faktiskt riktigt bra! (y
nu ska jag fortsätta packa lite och sen får vi se vad som händer ikv har inte bestämt om jag ska va i skällinge eller rolfstorp ikv, men ska iaf va med emelie! :D måste träffa henne nu innan jag åker, och vi kommer typ inte kunna va med varann på tre helger framöver för hon har tävlingar och sånt!

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0