hemma! :D

heeej alla snyggingar!
kom precis hem typ och mår inte så bra, har feber och är jätte förkyld :( men känner att jag måste till skolan imon ändå :/
Har ju inte så mkt att säga om resan för jag har ju bloggat hela veckan typ! men riktigt många minnen har man fått och snygga killar fanns det ju med! :D haha va riktigt länge sen jag skratta så mkt som jag gjort under denna vecka! måste säga att bo med dom vi gjorde va riktigt skoj och man skratta hela tiden vi kunde liksom inte äta för vi skratta så mkt! ;D och i backen hände ju allt möjligt som jag skrivit lite om tidigare! (y
dumma som vi va igår när linn och dom åkte hem så åkte jag filip och simon upp till toppen och tog värsta backen ner! :o men vi kom ner med hela ben och armar! har även lärt mig lite annat med snowboarden, vilket är skoj! sen har jag fattat att linn är en jävlen på att leta upp killar som hon först tycker är snygga och sen när dom väl börjar snacka är dom inte det! hahah linn! måste säga att jag är då bättre som letar upp snygga direkt och hänger efter dom i en vecka! :D 
Nu är det bara vänta en månad så drar man iväg igen! :D
bilder från semestern kommer senare idag eller imon!
men ska ta och hoppa in i duschen snart och sen slappa lite! måste göra mitt gymnasieal först bara! (y

puss :*

Kommentarer
Postat av: Linn Andersson

Vart bor dom???!!?!?! :o

Puss!

2011-02-27 @ 17:41:45
URL: http://linnaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0