är klockan bara halv 10 ;o

Jag som trodde klockan typ var halv 11 så var den bara halv 10 och jag som är så trött! fattar inte hur jag kan bli så trött när jag går och lägger mig ganska tidigt! men ska iaf snart gå och göra mig klar för sängen :D sova är ju iaf ganska skönt och när man har en skön säng blir det ju inte sämre!
var ganska skönt att gå ut och springa innan, efter rundan blev det att snacka med molly och jonna, ibland är dom bara för roliga asså xD  imon är det fredag och har inte riktigt bestämt vad som händer än, men
det blir kanske fest? velat lite mkt nu känns det som men vi får se vad som händer! om inte det blir fest kommer nog natalie hit och sover över! känns som vi har en del att snacka om faktiskt! (y

puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0