En mysig dag med en bra familj.

Har haft en riktigt lugn och mysig julafton, fått många fina julklappar och imorgon väntar julafton nr 2 med syrran och hennes familj, samt mormor. Känns som jag ätit hur mycket julgodis som helst nu, det är ju det ända som är gott på julbordet! ;) ska ta och krypa upp i min säng snart i min gosiga dräkt och slänga på en bra film! Några utav mina vänner ville visst hit på efterfest senare inatt, men vet ej om jag vill ha dom här då! ;) fulla och galna och jag trött som ett as, passar kanske inte jättebra ihop! haha men vi får väl se vad som händer.
Nehä om man ska ta och tagga nyår kanske, är sjukt taggad faktiskt. Min klänning är ju här och väntar och sen fick jag även en grymt snygg ögonskugga idag av farmor och farfar! passar perfekt! :D
.
puss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0