vilken helg!

Hejsan!
kan ju börja med att säga att det kanske inte är en toppen idé att spela match dagen efter fest, menmen det gick bra och vi vann idag igen, spelade mot tvååker/galtabäck! vi spelade nämligen mot dom igår med b-laget också och vann även då! då lyckades jag hitta en ny grym position och även få in två mål!

Blev ju inget mer blogginlägg varken i fredags eller lördags! Men kvällen i fredags var helt sjuk... Som tur va löste sig allt och då drog jag filip och christian hem till filip och chilla där!

Kvällen igår var grym till en början och vi var hemma hos en killkompis några stycken! Sen började alla snacka om att vi skulle till stan, men jag var inte helt på det! men till slut fick jag med mig filip in också och sen när vi väl kom in så sket sig alltihop. Har inte vart så arg/ledsen på länge!
Men kom iaf tillbaka till skällinge igen, tack vare snälla kompisar som kör. Åkte hem till Tor på efterfest, men jag filip och julia drog hem nästan direkt när alla kommit! Var så sjukt trött och ledsen så det var bara skönt att komma hem!

Detta var väl ungefär min helg! Imon är det skola igen och jag börar på PS. Ska la bli kul så sätt, men känns som man inte kommer hinna med så mkt mer än skolan nu framöver. Men får hoppas på det bästa och även att jag hamnar i en grym klass med grymt folk.

puss :*




Du är grym vännen! (y <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0