kallt,kallt, kallt!

Hejsan! blev ingen bloggning imorse för jag orka inte starta datorn !
Kom hem för en kort stund sen, har precis ätit lite och ska dra till filip nu! as nice än så länge att man kan göra vad osm helst efter skolan, men snart kommer väl alla läxor samtidigt med antar jag! :(
Idag har det vart helt okeey, börjar ju ha lite normala lektioner nu iaf och inte bara berätta vem man är. Dock har jag frysit väldigt mycket idag, känns osm hösten verkligen är påväg :/ men det är la bara att ta på sig mer kläder, förhoppningsvis behöver man inte gå runt i vinter jacka på ps. Det fick vi göra i min gamla skola för där var det sjukt kallt alltid typ.
Aja slut tjatat om det, nu ska jag ta min lilla moped och fara till filip :)

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0