When I see your face....

Heeeeeeeeey! :)
Dagen har gått snabbt känner jag och ändå gick jag upp kvart i sex, för jag börja jobba 7. Sista dagen på lovet idag och det gillas inte lika mycket som vädret gör! detta lov har vart underbart och vädret AWESOME! tänkte berätta lite om lördagen!

Jag hade fest här och vi började med att grilla några tjejer! det var riktigt mysigt och mycket tjejsnack. :) vi 8-9 började det rulla in lite folk och sen var festen igång! Jag hade en mycket rolig kväll och hopppas alla som var här hade det med! :) Somnade inte fören vid 5-6  ;)



























sådär lagom nyktra!
här va ett antal bilder, synd att inte alla var med!

Söndag: vaknade vid halv tio och var as varm! efter en stund kommer Natalie in i mitt rum till mig och Ida, säger att dom inte sovit nånting och gick upp från soffan vid 7 :S Jag gick ut till Hon, Nordan och christian och dom satt ute och sola. Sen blev det Frukost innan bäckis kom en stund och när alla gått utom Natalie, började vi städa. Det gick rätt bra och såg bättre ut än hur jävla illa det var hos Natalie. Sen kom Emelie och hämtade sin moppe och jonna hjälpte till lite och städa med. När vi nästan var klara kom Jennifer och Natalie åkte hem. Vi låg och sola och snacka hela dagen och på kvällen drog vi till min syster, grilla lite och sen gick alla poängpromenad i svartrå eller nått :) Jag och Jennifer var så grymma så vi vann på nån bingo grej! (y kom hem igen vid halv 9 typ och då drog vi ut och Emelie kom upp. Vi var med Bob, Nordan och Filip. Stack hem vid tio för jag skulle upp tidigt!











Måndag: Gick upp kvart i sex och åkte med mamma till jobbet. Kom hem igen vid tre och gick ut i solstolen. Låg där i två och en halvtimme och hoppa nu att man fått lite färg iaf. Är så tråkigt att gå med shorts när benen är lika bleka som vita leggins! Har även hunnit med att baka min favvo kaka, DRÖMTÅRTA!:) Så efter denna långa dag ska jag nu gå och ta en bit, sen slänga mig i soffan och slappa och sen hoppa i säng tidigt, eftersom den där skolan börjar imon igen! Jag vill ha sommarlov nu :D känns som vi haft det denna vecka, fattar inte att det kan vara så varmt nu, men det gör inget om sommaren kommer tidigt, bara den stanner länge! (y

sommar!

puss :*




Kommentarer
Postat av: Emelie Johansson

Du är grym vännen <33

2011-04-25 @ 21:10:50
URL: http://emeliiiejoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0