vad har jag gjort idag egentligen?

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeey! :D
Har inte blivit ett enda blogginlägg idag! :O mkt dåligt av mig! men har inte haft igång min dator och har inte orkat blogga!
Men dagen har vart helt okeey, har haft ganska slappa lektioner och så! imon väntar två nationella prov :( så vi har förberett oss för dom ;) efter skolan stack jag till molly och fika lite, sen kom jonna och vi har nu vart ute på en lång promenad i det fina vädret! Har precis käkat lite och nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det bara lite hemma spa och slappa!
Imon ska jag ju som sagt prova på volleyboll och sen på kvällen blir det fest! ;D

puss :*



lite härliga vår bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0