ursäkta min dåliga bloggning!

Kan börja emd at säga förlåt för att jag inte bloggat idag och att den är så dålig nu för tiden! men jag har helt enkelt inte tid och massa andra saker måste gå före.
Men imon är det ju sista dagen i skolan innan det är lov vilket är grymt och att börja lovet med att dra till Malmö med världens bästa Natalie kan ju inte bara bli bättre! <3

Heeeeeeeej! ;D
Fint väder igen, underbart! dock inte lika varmt :( men solen skiner iaf. Dagen har vart helt okeey, fick lite sovmorgon idag eftersom jag körde moppe ner, skolan rulla på och vi sluta även tidigt! så jag och bäckis åkte hem och skrev klart hans so frågor. När molly slutat kom hon också hit och linus drog, då baka jag och hon kladdkaka (y efter det drog vi ut på ett litet äventyr, som kunde slutat lite illa! men det gick bra till slut och nu är jag hemma igen! :D har precis ätit lite och nu ska jag kolla igenom so frågorna och sen ska jag hoppa in i duschen, måste packa lite med!
jag hoppas på att bloggningen kommer igång lite bättre nu, men kanske inte blir så mkt nere i Malmö.

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0