tråååååååk väder! :/

Jävla piss väder det bara regnar och regnar! har iaf kommit igång riktigt bra med so frågorna nu och har typ bara några kvar! ska göra lite engelska nu, sen ska jag ta och gå ut lite! det är så sjukt dåligt väder men jag vill ändå ut, känner mig instängd på nått vis! :( Dagen annars har vart bra, gillar faktiskt onsdagar dom är rätt slappa eller iaf på eftermiddagen då vi har musik och idrott! var inte med på idrotten idag för jag har blivit så sjukt förkyld och har fått lite ont i halsen eller hade det inatt, det har gått över nästan helt nu! :D så imon ska jag va med igen! en rolig sak som hände idag var att min idrottslärare stod och snacka med mig och några andra om volleyboll som han är med i och även tränar! det slutade med att han tyckte vi skulle börja på det! och det verkar ganska skoj så ska nog prova på det på fredag och sen får vi se! :D men ska plugga lite mer nu iaf!

puss:*

tänk om det kunde bli sommar snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0