Måndag!

Heej på er, slänger in ett litet mobilinlägg nu så det blir inga bilder, fattar inte hur man lägger upp bilder från mobilen till bloggen. Nog om det dagen har vart bra, vi hade matteprov och det kom jag på imorse och tänkte fan!!! Men det var lätt och jag är nöjd, bara hoppas på att facit tycker det med:) resten av lektionerna va rätt slappa och mina shorts ser mer och mer ut som shorts nu! Kom typ precis hem, för bussen var svin seg! Så har bara hunnit äta lite och så ;) ska snart ta och byta om och sen dra ut i det fina vädret och springa (y påtal om väderet och att det typ är vår nu, jag har sett årets första fjäril:) det måste ju verkligen betyda vår!! Puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0