Hej igen!

Hejsan på er! :D
Var ju inte på blogghumör igår så därför blev det inget! men nu tänkte jag iaf blogga igen! :) får väl ta och berätta lite om helgen ;)
Fredag: Först var det skola, hade nationellt prov som jag tror gick helt okeey. Sen övade vi inför skolavslutningen, men det känns som en evighet kvar! Efter det sluta vi. Jag jolle och mie satt kvar i skolan i nån timme för vi skulle åka med vår lärare till stan på volleyboll träning! Det var ganska skoj fast tränarna sög! :o men ska nog börja sen när det blir beach volleyboll! När träningen var slut åkte jag och jolle hem till mig. Där vi fixade oss och käkade, sen hämtade vi Emelie och drog vidare på fest till Natalie. Det var riktigt lyckat faktiskt och jag hade skoj! Mycket folk i den lilla stugan, men det var bara kul ändå! :)

väldigt fin solnedgång i fredags!



Lördag: Vaknade upp hos Natalie i en jätte stökig suga, men efter två timmars sömn gick jag upp satte på musik och sen började städa, jag var hur pigg som helst och inte bakis alls vilket var underbart! När vi städat klart efter typ tre timmar stack vi upp och åt lite, sen fixade jag mig och tog bussen till stan där jag gick med min kusin. Fick köpt midjekjol och shorts! sen gick vi hem till dom och där sov jag sen!

vädret var ju underbart med!

Söndag: Vaknade hos kusinerna, sen slappa vi innan jag följde med och kolla gympa uppvisning, sen kom mamma och hämtade mig! direkt när jag kom hem kom bäckis hit och vi plugga lite! Sen kom Emelie och bäckis drog, då stack vi till pizzan och köpte pizza och sen blev det hem för lite girltalk! hon åkte hem vid halv 9 eller nått och sen hoppa jag in i duschen innan jag gick och la mig! ;)

idag var det skola igen. Var ganska trött men det var rätt slappt. Efter skolan kom jag hem coh satte mig i solen och käka frukt innan jag och Molly drog ut på en lång promenad! UNDERBART! (y
kom hem för en stund sen och nu har jag precis ätit lite. Ska hoppa in i duschen snart och sen får jag nog plugga lite, är ju lite saker som ska vara klara nu innan lovet ;)


har även sett dom första påskliljorna för iår! ;)


puss:*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skojar du med mig eller?! Tycker du verkligen att dom suger?? Du suger -.-'

2011-04-20 @ 20:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0