Jävla frilufsdag!

Hej skolan idag var seg vi hade frilufdag med friidrott och jag fick ju inte vara med så det sög! hjälpte jaana hela tiden as tråkigt och sen skulle vi ha vanliga lektioner och då ahde vi bara idrott och det fick jag u inte helelr va med på ;( men vi fick sluta tidigare ochd et var väl det ända som var bra ;) väl hemma kola jag tv och skrev lite på mitt svenska arbete. Sen försökte simon lära mig spela cs också det gfick väl som det gick :P nu vet jag inte vad jag ska göra men vid halv 7 börjar srg spela match mot derome veddige här i skällinge så jag ska dra och kolla på den tänkte jag;) sen blir det idol ;D

ha det gött puss heej ;*


Kommentarer
Postat av: Autoblue

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2011-03-04 @ 07:22:01
URL: http://autoblue.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0