snart dax för sängen!

hej eftermiddagen var bra efter att jag och mama vart hos sofie så åkte vi till ge kås och lämnade tbx klänningarna som jag och emleie köpte igår. Det blev inte så bvra som vi hade tänkt oss och vi hittade snyggare och billigare i stan idag ;) får la se viken dag det blir en tripp in till stan :;) jag och mama var även inne en kort stund på ge kås, där jag hittade termobyxor till fjällen, vantar och en film till ;D älskar verkligen filmer ;*
kvällen har vart slapp har kollat tv fast tänkte kollat filmen men blev inte så! nu ska jag ta och lägga mig och läsa!

ha det gött puss heej:*

STÖR MIG NÅTT SJUKT PÅ ATT JAG INTE KAN LADDA UPP NÅGRA BILDER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0