skolan, stan, kompisar!

hej ursäkta för den dåliga uppdateringen dom senaste dagarna. Har inte haft tid till datan.
i torsdags var det först skola sen var jag med molly vi slappa och så, sen hem och äta och sen ut och springa en stund, när jag kom hem blev det lägga sig i soffan och kolla robinsson, sen sängen!

fredag började med skolan rätt slapp dag hade sy slöjd, börjar faktiskt tycka det är riktigt skoj! håller på med en klänning ;) efter skolan brumma jag och molly hem på mopparna, sen fixa oss lite och sen åka till stan ;) hittade en mössa, sjal, trosor och två tröjor. kan tyvärr inte lägga upp nån bild på det eftersom min data inte vill ta minneskortet från kameran ;( när jag kom hem från stan käka jag lite sen fixa mig och åkte till emelie;) vi tog moppen tillbaka till skällinge, sen gick vi runt en stund ute och träffa bäckis lillen och matte. vi följde med dom hem till lillen och kolla film, sen gick vi hem vid halv tre eller nått ;)

vaknade bredvid emelie vid halv 12, hon åte hem eftersom hon skulle fixa massa saker. jag ringde till syrran och fråga vad hon skulle göra idag, sen tog jag moppen och åkte till henne där jag har vart hela eftermiddagen. Vi var ute och gick en lång promenad, mysigt (y när jag skulle köra hem var det sjukt kallt och jag fryser halvt fortfarande efter en lång var duch ;(

nu blir det film tror jag bara ska slappa ikväll ;*

ha det gött pussheej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0