regn, regn och åter mer regn.

HEj hann inte blogga så mkt igår men skolan var slapp och jag kommer längre och längre på min klänning;D efter skolna åkte jag emelie och jolin till stan. Köpte nya halloween kläder och sen två tröjor trosor och ett nagelack, jag oche melie va inte så smarta vi skulle leta upp ett par strumpbyxor på hm men vi bara tog två par utan att kolla storlek så hon fick small och jag XL, haha inte så lyckat! sen hem och äta lite, sen tog jag moppen till emelie och då kom även amanda, gabbi ohc elin, vi kolla the last song, sjukt bra! ;D efter filmen gick dom hem och jag och emelie frog ut och snacka, sen kom nordqvist och bob så vi stack till skällinge och kolla beck, sen körde dom hem oss!

idag: vakna bredvid emelie stack typ hem direkt, käka lite sen städat. det regnar ju hela tiden så man kan ju inte gå ut ;( har precis druckit varm choklad med grädde;D ikväll får vi se vad som händer ska nog va med emelie jolle och kristian iaf!
ha det gött pussheej!

Kommentarer
Postat av: Jakubfanny

Awesome site!

2011-03-16 @ 10:39:10
URL: http://jakubfanny.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0