borta bra men hemma bäst!

turkiet var helt underbart massa sol och varma bad !;D det är sjukt kallt här hemma ju:O
massa bilder kommer, hinner bara inte nu!;D kom hem igår natt så var ledig igår också slappade tills dom andra slutade då stack jag till emelie och var med hon en stund och sen hem för att åka på kalas till farmor! hann även med och plugga lite innna det var dax för sängen ;)

idag: skolan var slapp, kom hem för bara en liten stund sen har vart ute och kört moppe lite med molly jonna och matilda. vette fan vart vi var men hem kom vi iaf. Nu ska jag snart fixa mig och sen åka iväg och fira min kusin som fyllt 9 år;)

ha det bra puss heej! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0