jiiiiiiiiiiiiippi! :DD

NU funkar äntligen internet igen!
får la berätta lite om helgen eller ja iaf lördag och söndag! lördags var vi ju på jkulfest coh sen stack jag coh emelie hem till mig och kolla film och käka pizza (y  somnade rätt tidigt för vi hade inte sovot så många timmar dagen innan. I söndags fick gick jag upp vid halv tio för jag skulle till halmstad coh kolla gymnasie! kollade på john bauer det var ett fint gymnasie får se om jag ska gå där! köpte även två par skor och lite andra kläder, smycken och smink! bilder påd et kmr senare!
När vi kom hem därifrån avr det tomte promenad med emelie mammma pappa sofie coh lilla wilma! efter den stack emelie hem och vi käka lita och kolla tv, sen skulle sofie hem men det var typ snöstorm så hon frågade om jag ville hänga med hem till hon och sova där ;) så det gjorde jag så körde hon mig till skolan i morse!
Skolan var rätt slapp idag fast det är väldigt kallt på vår skola! är det lika kallt på alla andra skolor?
efter skolan kom  sofie och wilma upp till oss igen och nu håller vi på att baka lussekatter och lyssna på julmusik!

bloggar mer senare när jag kan lägga upp bilderna på sakerna jag köpte! ;)

pusss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0