lång ledigt ;D

Hejj skolan va slapp igår! förutom att man blev utsläng i regnet och massa!
efter skolan följde jag med molly till stallet och red i regnet med hon och emma. Det va rätt kallt. När vi köred hem åkte vi om Emelie och plocka upp henne hon skulle sova hos mig ;D vi laga mat och myste;) <3 sen kom jolle kristian gabbi gezim och amanda hit ;) vi gick ut en stund och träffa bob då följde han med hem och se åkte jollle kristian gezim och gabbi hem till jolle. Jag emelie amanda och bob slappa och snacka sen gick vi hem till bob och satt där och snacka i tyyp 2 timmar;) sen gickvi hem oh satte oss vid varsin data tyyp. Efter en stund la vi oss och snacka ;) myys<3 det va la min onsdag! ;D

vaknade bredvid emelie och amanda vid halv 12. sen uup och amanda låna en cykel och cykla hem! jag och emelie gjorde oss iordning. och nu siter vi här vid datan och slappar;) får la se vad vi ska göra sen! ;D


ha det gött puss heej ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0