tja ;D

fredag var slapp upp sen till stan och klippa sig och färga håret;) blev la nöjd! sen gick jag på stan lite med amma och köpte ett par leggins,smycke och lämna tbx min klänning. Sen hem och göra sig i ordning och äta innan jag skulle till emelie där gabbi var. Vi gick till pizzan och dom åt sen kom elin och efter en stund gick vi hem till henne och cpa med hennes bror! typ vid halv 11 gick vi ut till bob nordan och bäckis och var med dom;) Emelie skulle köra epa hahahaha! det gick som det gick;D sen gick vi in till elin igen och spela wii och slappa! sen skulle nordan och bob köra hem mig så gick vi runt och snacka en sund! när jag väl kom hem kom jag inte in föm min bror sov så djupt att inget funka ringde på dörren hundra ggr, ringde hans mobil som låg bredvid han, ringde hem knacka som fan på hans fönster han öppna inte! men efter en stund kom mamma och pappa hem ;D sen in och sova! ;D <3

Lördag vaknade vid 8 för jag skulle på moppekurs! det gick väl bra körde runt massa koner. Sen hem och käka sen hjälpte jag pappa lite! när det började regna gick jag hem! gjorde mig klar sen kom emelie och gabbi! vi dampa och hade skoj haha ;D Efter våg goda tacos gick vi ut och flumma mer haha det var sjukt kul träffade först bob,nordan och backe, sen kom lillen och matte och när fotbollsmatchen var slut och vi hade vart ute en stund och gick hem till mig kom emil. sen stack vi till fotbollsplanen och spela fotboll haha! sen splittrades typ alla för några skulle till domken men dom vände sne och vi träffades igen vid skolan. efter en stund stack jag och nordan ner till sjön och snacka en stund sen när vi kom tbx och efter min backes och nordans fotbollsmatch haha skulle vi ner till sjön igen för emil ville bada! det var nog min kväll! ;D

ha det gött puss heej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0