hejj ;D <3

Denna veckan har börjat slappt i måndags åkte jag hem från skolan för mitt öga bara rann hela tiden!  Sen på eftermiddagen följde jag med mamma till ge kås. köpte inget mer än två böcker och en film;)

I tisdags var det slappt i skolan vi hade först kassa jakt där jag tror mitt lag vann med 427 000;) sen till skällinge och ha klassens dag vid sjön i regnet! Var as blöt när jag kiom hem;( sen åkte jag till stallet det var as kul att rida vi red till skällinge och badade med hästarna;D där även emil fick prova på att rida! ;D sen hem och käka! efter maten gick jag ut med molly en stund sen kom johan och vi gick runt lite kom la in vid halv 11 eller nått och slappade!

idag var det vanlig skoldag fast vi gjorde inte så mkt på lektionerna;) fast saknade emelie som var sjuk;(  efter skolan åkte jag hem och käkade krabelurer och slappade! innan vi åt kvällsmat gikc jga och pappa ut och körde moppe ;D efter maten gick jag till molly för hennes syster ska hjälpa mig att sy upp en klänning så jag lämna den och fastnade där! sen gick vi ut för vi fick johan till att cykla upp till oss för vi ville bada ;) men vi ångrade oss xD när vi skulle gå hem från sjön träffade vi bob och nordan stog och snacade med dom en stund sen stack molly och johan hem så vi stog la kvar och snacka en timme eller nått! ;) och nu sitter man här och ska snart krypa ner i sängen;D

bara några dagar kvar till sommarlov (y <333
ha det gött puss heej ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0