Moppe äntligen! ;D <3

Sommarlovet rullar på är inte inne så mkt på datan så hinner inte blogga, men försöker så ofta jag kan. helgen var slapp i lördags var jag och gabbi vid sjön och myste träffade även björn som jag inte sett på evigheter och massa andra :D söndags var slapp åkte till nån sjö och badade med familjen;)
måndag slappa bada och plugga inför moppeprovet ;)

idag upp tidigt för jag skulle ner till halmstad och skriva prov, var rätt nervös i början men när provet började blev det bra;) KLARADE provet är as nöjd så resten av dagen har jag väl åkt runt lite det började med att jag och simon drog iväg på en lång runda och nästan fick bensin stopp. Ikväll hämtade jag upp emelie och vi åkte hem till mig sen stack vi och mötte Frida,som jag inte sett på länge! ;)<3 sen körde vi runt lite och hamnade på donken för emelie ville ha glass;D sen hem igen ;D <3

och nu sitter jag här ska la snart krypa ner i min sköna säng ;D <3

ha det gött puss heej ;D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0