helgen va guld (y

heej helgen har vart bra började i torsdags jag och frida åkte in till stan hämta linn sen ner till stan och gick runt lite snacka med folk och hade skoj! ;D sen fredag stan först grilla hos min kusin sen ner till stan med emelie och frida gick runt där och levde livet ;) lördag vakna hos emelie sen hem fixa mig sen ta moppen med emelie och frida till tre toppar as gott ju! :D <3 träffa även ida som jobbar där;) sen till emelies mormor och morfar och grilla där jag även fick mig ett dopp i deras mini pool till hennes små kusiner! efter maten drog vi hem till emelie och fixa oss sen stan! as nice (y <3 sen hem till emelie och sova ;)
idag har jag inte gjort så mkt slappat!
ikv vet jag inte vad som händer ;)

ha det gött puss heej! ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0